Aan alles komt een eind

9 augustus 2017 - Auckland International Airport, Nieuw-Zeeland

Ook aan super leuke vakanties aan de andere kant van de wereld. Jammer genoeg. Vandaag de laatste dag.

Sinds gisterenavond regende het al en ook de ochtend begon weer met de tikkende regen op het camperdak. De ochtend maar gebruikt om alles verder in te pakken. Al snel hadden we een lege camper en vier enorme tassen.

Nog wat tijd doorgebracht in een shopping center. Helaas niet het souvenir gevonden wat ik zocht, maar wel te leuke shirtjes voor Cas en Nena. Nog lekker wat gegeten en toen richting het hotel. Afscheid genomen van de camper (snik). Cas zwaaide hem gedag: doei camper, tot de volgende keer. Goed streven Cas! Sander is de camper weg gaan brengen en nu zitten we gezellig met zijn allen op de kamer.

Morgenvroeg vertrekken we en dan zijn we vrijdagochtend, drie vluchten en heel veel roltrappen later, weer thuis. We hopen op net zo’n soepele reis als de heenweg, maar dan zonder vertraging.

Tot later!

1. Gerard van Rosmalen:
    9 augustus 2017
    Lisette bedankt voor je reis verslagen we hebben ervan genoten, en een zeer goede reis terug groetjes Gerard en betsie tot ziens
  2. Marianne en John:
    9 augustus 2017
    Goeie vluchten ✈️en goeie reis!
  3. Hans Romein:
    9 augustus 2017
    Het wordt wel tijd dat jullie terugkomen.
    Tot vrijdag (zaterdag)

Opa